torsdag 30 oktober 2008

Fredag.

Jaa, nu är det fredag och jag kom hem från jobbet för cirka 1½ timme sen.
Det är den värsta biten med att inte bo på samma ställe som man jobbar. Fast fördelarna är fler..särskilt som man jobbar inom psykiatrin.
Kvällen har iallafall avlöpt fint. Inga vredesutbrott varken hos patienterna eller mig (bara inre).
Kvällen igår hade visst varit totalt galen, men så sa jag ju det när jag kom hem igår eftermiddag att det nog skulle krävas spruta och bältesläggning för att lugna ner "tonåringen".

Och apropå tonåring...när fan ska man växa upp?
Man försöker ju va vuxen och mogen och ditt å datt....men det krackelerar ju så snabbt, det går ju bra när han är som han ska och jag är som jag ska...men däremellan..Jag tappar allt.
Å när jag tappar allt ja...då blir det inget bra.

Jaja..får fundera mer imorrn. Nu måste man sova lite, kombon försvann på äventyr...men vi ses pigga och glada inför jobbet imorrn...Det är ju fredag!

Good night.

Inga kommentarer: