söndag 22 mars 2009

Long time no see..

Jahopp...då har de gått lite mer än en månad sen sist. Jag är inte så duktig på det här med bloggande. Har ju egentligen inte så mycket att säga.
Lyckades iaf hålla oss isär i ca tre veckor efter min stora fadäs me spring i korridoren och stjärnor i blicken.
Sen har de rullat på...jag vet inte ens vad jag känner för det mesta. Men det känns iaf inte jobbigt på samma sätt som de gjort.

Kanske är känslorna....borta? Eller åtminstonde inte lika starka som förr...jag kanske insett nåt, men frågan är vad..

Fast i ärlighetens namn...om han sa att han ville....skulle jag då? Skulle jag våga?
Jag vet inte. Tror aldrig det kommer komma på fråga. För mycket har hänt. Det är som det är.

"Maybe I'd miss you, maybe you'd miss me too...maybe we'll never know.."

Inga kommentarer: