måndag 19 januari 2009

2009

Bajs eller godis?

Jaa, nu har det gått ett bra tag sen jag skrev sist. Min förra dator gick och dog den 5e december nämligen. Och den nya har jag haft sen ja den 25e december.
Massor har hänt och inget har hänt.
Förvirringen kvarstår.
Men än så länge i år har vi inte gjort mer än sovit ihop. Och än en gång är jag på väg nånstans...men den här gången krävs kanske mer. Behöver nog ta ett samtal på riktigt. Det har ju redan fyllesmsats och saknats..men jag har varit relativt strong iallafall. Vilket bara gör mig mer förvirrad dagen efter.

Mitt liv är nog inte ämnat för lycka.

Jag har återvänt till min ursprungliga avdelning iallafall och återigen känner jag att jag faktiskt jobbar när jag är på jobbet. Det lämnas inte en massa tid över för tankar och känslor. När jag jobbar är jag fri. Idag mådde jag dock inte bra när jag vaknade, så jag är hemma. Inte mår jag bättre för det, men..jaja.

Ska försöka bli en bättre människa det här året...för min egen skull. För att jag behöver må bra och för att jag någonstans långt därinne vet att jag är värd det.

Well..vi får se vad som händer. Det är ju bara januari än.

Farewell for now!

Inga kommentarer: