måndag 17 november 2008

Jag hade fel..

men nånstans har jag nog ändå rätt.

Blev inte som jag trodde i lördags, men de va rätt nära. Det är lite sött hur känslor kan svalla sådär...men säger man sånt när man kommit hem är det väl inte konstigt att man tar åt sig. Well, de blev rätt bra. Men jag når nog inte fram som jag vill...måste lägga mig på is ett tag.

Dock inte ikväll, efter en dag som jag haft på jobbet var jag tvungen att göra nåt roligt av de. Och jag tror nog inte det var så mycket missnöje med det. Jag var nog nån sorts jaa..nåt snuskigt i ett tidigare liv. Det går ju så lätt.. :D

Jobbet...jaa idag hade jag nog kunnat mörda doktor Dryg. Han är för jävlig rent ut sagt. Försöka att nedvärdera en framför alla på hela ronden, nej du den gubben går inte. Den här sköterskan har allt lite skinn på näsan. Sen att jag gapade på honom inför hela ronden, ja..lite miss så. Men fick cred av en av psykologerna på eftermiddagen.
Jag måste ju förankra saker hos primärjouren, särskilt som man märker vilket håll det barkar.
Men doktor Dryg som förmodligen är överbetald tror ju att vi ringer i onödan med flit, för vi tror ju inte att de har nåt annat att göra på jouren..
Suck på idioter till läkare.

Nee, nu ska jag snart kojsa. Har vart en jobbig dag på nåt sätt, mer att göra och nu när J sagt upp sig och slutar om tre månader så tycker han tydligen att det är helt okej att börja slacka redan. Tack för det.


She's a killer queen,
gunpowder, gelatine
Dynamite with a laser beam
Guaranteed to blow your mind
Anytime



För att det passar mig idag.

Inga kommentarer: