måndag 24 november 2008

Snösnösnö..

Blir kallt att åka till jobbet idag. Tänk om vi hade haft bilen kvar, eller kunde lånat någon annans..

Igår firade vi storebrors födelsedag, han fyller 30 idag. Själv har jag sju mödosamma år kvar till det, bara jag tänker på det kommer ångesten krypande..Måtte inte mitt liv se ut såhär fortfarande då. Brorsan blev nog glad iaf. Han har haft och har det fortfarande rätt jobbigt, men jag hoppas att det går vägen.

Annars är det tystnad som gäller visst. Jag blir bara argare och argare, hur kan man skifta så? Jag vet ju att nåt måste ha hänt nu i helgen, han har väl hittat ersättning. Jävla idiot. Men nu får jag jävlar i mig inte släppa in han igen, vad han än försöker med. Inte utan att han bevisar att han har rätt att va här. Det värsta är att veta att man va på väg åt rätt håll då i somras men han lyckades dra tillbaka en...å nu när han fått mig där han vill..ja då duger det inte. Tröttna.

Nee..ska fortsätta iordningställa mig för arbete ikväll, blir intressant efter helgens jobbfest...*fniss*


Du får inte.

Inga kommentarer: