söndag 9 november 2008

Och förvirringen är total.

Hjälp hjälp hjälp!

Hur har det här gått till nudå? På få dagar så har det förändrats och det känns nästan som förr.
Och nu är jag skiträdd.
Vill inte börja tänka och fundera över det här nu...det är bara skoj...Vi lämnar det åt sidan nu..jag orkar inte tänka på det nu..ska lägga mig snart..har varit en lång dag och hann inte sova så mycket inatt direkt.

Maranen är deppad..och det är okej det får man va. Det dumma är bara att det känns som att vi alltid blir mer deppade när vi är ifrån varandra..oj..nu låter vi som värsta kärleksparet och så är det ju inte...även om vi säkert hade vart på varann om hon va kille och jag va tjej..men det låter jag vara osagt..hehe. Ne, hoppas hon kommer hem hit snart..och återställer ordningen..
Tänk om hela fantastic 4 umgicks igen..på regelbunden basis...What would that be like?

För övrigt är jag lite förälskad i Beyonce's nya låt If I were a boy. Den slår an en sträng hos mig, är annars inte så förtjust i just Beyonce...men den här låten. Damn.

Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed
Japp..de får va de för ikväll. Nu måste jag sova. Dör annars.

Inga kommentarer: